
Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Przeznaczenie wniosku:
Nie potrzebujesz przez najbliższy czas korzystać z telefonu stacjonarnego a nie chcesz stracić numeru? Może nie chcesz utrzymywać telefonu gdzie chcesz korzystać z samej Neostrady? Zarówno w jednym jak i drugim przypadku rozwiązaniem jest Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Uwagi:
W przypadku blokady połączeń wychodzących opłata abonamentowa ulega pomniejszeniu. Maksymalny okres blokady połączeń wynosi 12 miesięcy.
Informacje techniczne:
Wniosek zapisany jest jako dokument tekstowy, który można otworzyć w popularnych pakietach biurowych takich jak MS Office, LibreOffice czy też OpenOffice i dokonać jego edycji na własne potrzeby. Masz możliwość wydrukowania od razu dokumentu oraz jego ręcznego wypełnienia.
Miejsce złożenia wniosku:
Wniosek należy złożyć w dowolnym Salonie Orange lub wysłać listem - najlepiej poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - na adres korespondencyjny zawarty w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
blokada telefonu,zablokowanie rozmów wychodzących,zawieszenie wykonywania połączeń,zawieszenie rozmów,blokada rozmów,zablokowanie telefonu
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
![]() |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient indywidualnyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla osób, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z winy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przebudowa linii dla usługi DSL TP - Klient IndywidualnyKiedy korzystasz z usługi dostępu do internetu w sieci Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polskiej - DSL TP, a do tego świadczenie usługi uległo gwałtownemu pogorszeniu -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o anulowanie kary za nieterminowe zdanie Liveboxa i Dekodera STBKorzystałeś z usługi internetu i telewizji w Telekomunikacji Polskiej? Po wypowiedzeniu umowy nie zdałeś w terminie Liveboxa i Dekodera STB? Nie martw się. Po otrzymaniu wezwania do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminu - dla firmProwadzisz działalność gospodarczą i nagle Twój dotychczasowy operator - Orange Polska - zmienia warunki świadczenia usługi, z którymi nie masz zamiaru się zgodzić? Nic prostszego!... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminuKiedy Twój operator - w tym przypadku Orange Polska - podnosi ceny na usługi stacjonarne - telefon, internet - w trakcie trwania umowy - możesz nie akceptować nowej propozycji. Wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi DSL TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi DSL TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę DSL... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii