
Rozwiązanie umowy Business Everywhere - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kończy się okres, na który została podpisana umowa dotycząca świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu - Business Everywhere, a nie chcemy już więcej korzystać z usług oferowanych przez operatora sieci Orange, należy złożyć pisemne oświadczenie woli.
Informacje techniczne:
Dokument w postaci pliku Word - można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie lub najpierw wypełnić na komputerze a dopiero po tym wydrukować gotową do złożenia rezygnację.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Salonie Sprzedaży Orange lub TP, przesłać Faxem na numer Biura Obsługi Klienta lub listownie na wskazany we wniosku adres korespondencyjny operatora.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
PTK Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
internet orange,business everywhere,rozwiązanie umowy business everywhere,zakończenie umowy business everywhere,zerwanie umowy business everywhere,zakończenie umowy internet orange,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Wniosek o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy kończy Ci się umowa na abonament u operatora sieci Orange, do tego nie chcesz jej przedłużać tylko przenieść numer do innego operatora - należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Orange , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient IndywidualnyW przypadku gdy kończy się umowa z operatorem a nie chcemy już jej przedłużać to należy złożyć pisemne oświadczenie woli o rezygnacji z usług sieci Orange. Należy pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Orange, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Infolinii 801Numer Infolinii 801, który posiadasz u operatora Orange Polska nie sprawdził się w Twoim przypadku? A może kończysz z działalnością gospodarczą? Niezależnie od powodu pamiętaj aby... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Orange i chcą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguRachunek, który otrzymałeś od operatora przerósł najgorsze sny? Możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy złożyć pismo... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii