
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Rozwiązanie umowy składa się w celu zakończenia umowy o świadczenie usług telefonicznych (telefon na abonament) w sieci ERA.
Uwagi:
Najlepszym rozwiązaniem jest przedłożenie dokumentu w POK - w dwóch egzemplarzach. Jeden dla operatora a drugi zachować dla siebie - w przypadku gdyby były jakieś niejasności z rozwiązaniem umowy to zawsze będzie dowód na złożenie rezygnacji (z datą oraz pieczęcią POK, który przyjmował rezygnację)
Informacje techniczne:
Plik jest zapisany w formacie .doc - można od razu wydrukować oraz wypełnić wniosek ręcznie. Istnieje też możliwość edycji dokumentu oraz wydruku z pełnymi danymi firmowymi.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Punkcie Obsługi Klienta (POK), wysłać Faxem na numer Biura Obsługi Klienta lub wysłać na adres korespondencyjny. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia trwa 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
era biznes,abonament era,rozwiązanie umowy era biznes,abonament era biznes,rozwiązanie umowy abonamentu era,rozwiązanie umowy z erą,t-mobile biznes,abonament t-mobile,rozwiązanie umowy t-mobile biznes,abonament t-mobile biznes,rozwiązanie umowy abonamentu t-mobile,rozwiązanie umowy z t-mobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunkiProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy Blueconnect - Klient IndywidualnySkłada się w celu wypowiedzenia umowy o świadczenie usług internetowych - Blueconnect oferowanych przez Polską Telefonie Cyfrową - ERA GSM. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Era, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguGdy masz wątpliwości co do wysokości rachunku jaki otrzymałeś od swojego operatora - możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii