
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilingu
Przeznaczenie wniosku:
Gdy masz wątpliwości co do wysokości rachunku jaki otrzymałeś od swojego operatora - możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing. W tym celu wystarczy złożyć pismo wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego.
Informacje techniczne:
Wniosek zapisany jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia wniosku:
Wniosek należy przesłać na wskazany adres korespondencyjny we wniosku, wysłać faksem lub osobiście dostarczyć do Punktu Obsługi Klienta.
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
era,billing era,abonament era,era na abonament,wniosek o rachunek szczegółowy,szczegółowy rachunek w erze,rachunek szczegółowy era,t-mobile,billing t-mobile,abonament t-mobile,t-mobile na abonament,wniosek o rachunek szczegółowy,szczegółowy rachunek w t-mobile,rachunek szczegółowy t-mobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy - Blueconnect - Klient BiznesowyNależy pamiętać o tym, że większość wypowiedzeń należy składać do 30 dni przed upływem terminu na jaki została podpisana umowa. W przypadku gdy ten termin nie zostanie zachowany - umowa... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w T-MobilePełnomocnictwo do reprezentowania firmy w T-Mobile przeznaczone jest dla firm, które chcą upoważnić konkretną osobę do reprezentowania interesów firmy w kontaktach z operatorem... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy Blueconnect - Klient IndywidualnySkłada się w celu wypowiedzenia umowy o świadczenie usług internetowych - Blueconnect oferowanych przez Polską Telefonie Cyfrową - ERA GSM. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora T-Mobile... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Aster przed terminem jej zakończenia i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient IndywidualnyWniosek składamy w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci ERA dotyczącej świadczenia usług telefonicznych. |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii